Techninė pagalba


Prieš kreipiantis į techninę pagalbą prašome perskaityti instrukciją arba failą readme.txt (perskaityk mane.txt, diegimo instrukcija.txt ir pan.) esantį CD diske esančiame prietaiso komplektacijoje. Dažniausiai instrukcijos niekas neskaito, nors joje gali būti atsakymai į visus jūsų klausimus. 


Taip pat, jei nesate pažengęs kompiuterių naudotojas (kartais sakome: užeikite į „device manager“, o klientas klausia kas tai yra ir kur tai rasti), prašome į pagalbą pasikviesti kompiuteriuose ir programinėje įrangoje nusimanantį žmogų.  


Jei susidūrėte su programinės įrangos diegimo sunkumais arba su mūsų parduotuvėje įsigytos diagnostinės įrangos derinimu, galite pasikonsultuoti su mūsų specialistais susisiekę telefonu +37064444249.

Taip pat galimas nuotolinis programinės įrangos diegimas/derinimas interneto pagalba. Tam reikia:

  • prijungti jūsų kompiuterį prie interneto
  • parsisiųsti ir paleisti programą TeamViewer
  • paskambinti telefonu +37064444249 ir padiktuoti savo duomenis vienkartiniam prisijungimui prie jūsų kompiuterio.

Tech. pagalbos el. pašto adresas: info@diagnozuok.lt

Techninė pagalba neužsiima įrangos pardavimais (užsakymų telefonas nurodytas tinklapio viršuje), nevykdo apmokymų dirbti su įranga ir nekonsultuoja apie darbo su konkrečiu automobiliu niuansus (klausimai iš serijos kaip man viename ar kitame bloke padaryti tą ar aną“). Naudojantis Google paieška automobilių mėgėjų ar automobilių remonto forumuose galima rasti atsakymus į 90 % jūsų klausimų. 


Techninė pagalba teikia mokamas diagnostinės programinės įrangos diegimo/derinimo ir įrangos remonto bei derinimo paslaugas. Kai kuriais atvejais nėra įmanoma nuotoliniu būdu įdiegti programinės įrangos ir neišvengiamai būtina jūsų kompiuterį pristatyti į mūsų biurą. Tą galite padaryti naudodamiesi bet kurios siuntų tarnybos iš išvardintų skyriuje Prekių pristatymas Atlikę nustatymus, jūsų kompiuterį išsiųsime atgal,mokestį pridėdami prie kurjerio paslaugų mokesčio.